reklama

Túžba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcela som kričať, aby si ma počul!

Chcela som utekať...

...mysliac si, že si odišiel!

Nevšímajúc si Tvoje, pošepky hovorené,

slová lásky, prijatia a záujmu.

Vtedy plná bôľu, sklamania a hnevu

s očami upretými na oltár, kde premieňal Ťa kňaz,

klesla som do kolien, plačúc, lebo nie Ty,

ale ja som zabuchla tie dvere

a odišla...

Možno raz, keď budem schopná počuť Tvoj hlas,

povieš mi, že ľúbiš ma takú, aká som.

A ja mlčky schúlim sa do Tvojho náručia vediac,

že nie sú to len slová do vetra...

Miroslava Klimková

Miroslava Klimková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, hľadajúci Pravdu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu